Her har vi en horrorfilm af den gamle skole. Det er slasher-stilen, hvor blod og lemmer flyver i “Evil Dead”-stil, men dog uden humor og, desværre, også uden en særlig god historie. Den er ikke decideret dårlig, men bare ret svag – selv af en horrorfilm i den blodige variation.

Hvis du er til horrorfilm – og det er du naturligvis – så skal du selvfølgelig se denne film og have det lidt smørrede grin på meget af tiden. Du skal bare ikke forvente, at dette bliver en af dine nye yndlingsfilm.

Clive Barker – forfatteren bag bogen, som filmen er bygget på – håber på at lave en trilogi, hvor ‘Midnight Meat Train’ er den første film i serien.

(Originaltitel: Clive Barker’s Midnight Meat Train)

DVD-premiere: 2. juni 2009
Genre: Gyser
Instruktør: Ryûhei Kitamura
Medvirkende: Bradley Cooper, Brooke Shields, Vinnie Jones, m.fl.
Land: USA, 2008

Plot: Bradley Cooper har hovedrollen som den nysgerrige fotograf Leon, der i New Yorks metrosystem kommer på sporet af den sadistiske morder Mahogany, som bruger byens undergrund som sine jagtmarker. Efter at have forsøgt at forklare sig til politiet går det op for Leon, at den eneste måde at stoppe Mahogany på er ved selv at gå efter ham. I jagten på slagteren går det langsomt op for Leon, hvem ofrene er – og endnu værre: For hvem de må lade livet.